Garantii si service

  1. Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Sersimo beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

    Pentru o parte dintre produse vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie. Pentru produsele al caror certificat de garantie nu se afla in cutia produsului, garantia este in baza facturii.

    Toate produsele comercializate de Sersimo beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 luni de la data achizitiei pentru persoanele fizice si de 12 luni de la data achizitiei pentru persoanele juridice. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

    Termeni si conditii de garantie

    • Produsul defect trebuie prezentat pentru depanare impreuna cu certificatul de garantie si factura (bon sau chitanta) eliberate de VANZATOR, un ambalaj adecvat pentru transport, cat si toate accesoriile cu care a fost dotat produsul la cumparare, in caz contrar produsul nu este acceptat pentru reparatii;
    • Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate;
    • Se va solutiona orice problema de service in garantie in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptia produsului. In cazul in care datorita unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se pot inlocui produsele defecte in perioada precizata mai sus se va returna valoarea actualizata a produsului respectiv sau i se va propune o alta solutie tehnica pentru rezolvarea litigiului;
    • Daca produsul defect aflat in perioada de garantie nu poate fi reparat sau durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in garantie depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea consumatorului va fi inlocuit de VANZATOR cu un echipament similar din punct de vedere functional sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Restituirea contravalorii actualizate se va face la cererea consumatorului si in cazul unor defecte repetate (cel putin 3 defecte in prima jumatate a perioadei de garantie) sau in cazul defectarii produsului deja inlocuit;
    • Daca se solicita solutionarea unei garantii in primele 24 de ore de la achizitionarea produsului acesta este inlocuit pe loc.
    • Termenul de garantie al produsului se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului si pana la data repunerii acestuia in stare de functionare. Prelungirea termenului de garantie se va inscrie in certificatul de garantie de catre UNITATEA DE SERVICE;
    • Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

     

    Produsele cu lipsa de conformitate

    • Produsele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile afisate pe site se pot returna dupa notificarea scrisa pe adresa de email sersimo [at] yahoo.com . In aceasta situatie clientul poate alege inlocuirea produsului cu unul conform sau returnarea contravalorii produsului si a cheltuielilor de expeditie.
    • Cheltuilelile aducerii la conformitate (inclusiv cele de transport) vor fi suportate integral de catre compania noastra. Lipsa de conformitate nu se refera la viciile de fabricatie.
    • Produsele primite defecte (D.O.A. – dead on arrival):
    • In eventualitatea in care produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional cu conditia notificarii in scris a www.Sersimo.ro in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia.
    • Cheltuilelile de transport vor fi suportate integral de catre compania noastra.
    • Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul conditiilor generale de garantie.

     

    Ce nu acopera?

    • Produselor care prezinta cipuri arse, defecte fizice sau mecanice (urme de lovituri, zgarieturi, crapaturi, ciobiri), etichete sau sigilii lipsa sau deteriorate, procesoare (socket) cu pini indoiti sau lipsa sau produse care prezinta urme de folosire necorespunzatoare (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice);
    • Nu fac obiectul garantiei consumabilele (capete de tiparire, cerneala, toner, unitati de cilindru fotosensibil, riboane, benzi corectoare). Defectele datorate utilizarii materialelor consumabile, altele decat cele originale, nu fac de asemenea obiectul garantiei.
    • Deficientele de functionare produse prin deteriorarea accidentala sau intentionata a produsului;
    • Alimentarea produsului de la o sursa necorespunzatoare;
    • In cazul evenimentelor naturale, incendii, inundatii, cutremure, etc., garantia extinsa acopera si remediaza defectele de functionare, insa nu reprezinta o asigurare a produsului;
    • Furtul sau vandalizarea produsului; 

    Recomandari utile

    • verifica intotdeauna la primirea produsului integritatea ambalajului si a produsului. In cazul in care constati deteriorari ale produsului sau ale ambalajului, te rugam sa anunti imediat reprezentantii Sersimo
    • nu depozita produsele in conditii improprii: umezeala, praf, etc;
    • nu trage steckerul din priza de cordonul de alimentare;
    • in cazul transportului produsului pe vreme racoroasa sau inghet, lasa intodeauna produsul cateva minute pana ajunge la temperatura camerei, inainte de a-l pune in functiune;
    • nu folosi cabluri de alimentare improvizate;
    • nu acoperi fantele de racire ale produsului
    • in cazul in care produsul nu functioneaza la parametrii normali, nu incerca sa-i fortezi functionarea, anunta imediat reprezentantii Sersimo